5 t/m 15 september 2024 Amsterdam
Cart
Search

FAQ

Zijn de kassa's open?

Tijdens de zomerperiode zijn de kassa’s van de verschillende theaters minder goed bereikbaar:

BESPREEKBUREAU ITA
Vragen over tickets kun je mailen naar bespreekbureau@ita.nl

Leidseplein 26
1017 PT Amsterdam
T | +31 (0)20 624 23 11 (ma t/m vr van 14:00 – 18:00)

THEATER BELLEVUE
Telefonische bereikbaarheid (020-5305301):
De kassa is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar:
di t/m vr 11:00 – 14:00 | 17:00 – aanvang*
za 11:00 – 14:00* | 17:00 – aanvang*
zo 11:00 – aanvang* | 17:00 – aanvang*
*indien voorstelling

Let op: vlak voor aanvang van de voorstelling kan de kassa i.v.m. de drukte aan de kassa niet altijd de telefoon beantwoorden. zie: theaterbellevue.nl /contact

FRASCATI
Telefonische bereikbaarheid (020-6266866)
di t/m vr: 13:00 – 17:00  uur
De fysieke kassa is open vanaf 19:00 of vanaf een uur voor aanvang 1e voorstelling op speeldagen.

THEATER DE KRAKELING
020-6245123
ma – vr bereikbaar per mail: kassa@krakeling.nl
Bij voorstellingen: kassa opent twee uur voor aanvang

De kassa van De Krakeling is gesloten van 16 juli tot en met begin september.

Zijn er programmaboekjes of flyers?

Op deze site vind je ons programma. We kiezen ervoor zo min mogelijk materiaal, zoals programmaboekjes, te drukken en zoveel als mogelijk publiciteitsmateriaal te hergebruiken. Zo dragen we een steentje bij aan het doorgeven van een schonere wereld.

Kan ik online in één keer kaarten kopen voor voorstellingen in verschillende theaters?

Op de voorstellingen in De Kleine Komedie na is dat geen probleem.

Ik ben mijn e-ticket kwijt. Wat moet ik doen?

Neem in dit geval contact op met de kassa van het desbetreffende theater. Contactgegevens van de verschillende locaties treft u hier onder ‘locaties’.

Kan ik betalen met een podiumcadeaukaart?

Ja, de verschillende locaties accepteren de Podium Cadeaukaart als betaling aan de kassa.

Kan ik de e-tickets ook vanaf mijn telefoon laten controleren?

Ja, bij de meeste theaters is dit mogelijk.

Ik heb een vraag over reeds gekochte kaarten. Aan wie kan ik die stellen?

Neem contact op met de kassa van het desbetreffende theater. Contactgegevens treft u hier onder ‘locaties’.

Zijn de voorstellingslocaties rolstoeltoegankelijk?

Ja. Alle locaties hebben goede faciliteiten voor mindervaliden.

Wordt de leeftijdsgrens bij familievoorstellingen nageleefd?

Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de zorgvuldig bepaalde leeftijdsgrens, omdat dit anders overlast kan veroorzaken.

Mag ik na aanvang van de voorstelling nog de zaal in?

Nee dit is niet mogelijk, omdat dit de voorstelling verstoort.

Ik ben te laat, kan ik mijn ticket retourneren?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Het Nederlands Theater Festival gebruikt de gegevens die je op dit formulier verstrekt om je op de hoogte te houden van ontwikkelen omtrent het programma van het festival. Laat ons hieronder weten op welke manieren je van ons zou willen horen:

Je kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link 'Abonnement opzeggen' te klikken in de voettekst van elke email die je van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via kantoor@tf.nl. We zullen jouw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website www.tf.nl voor meer informatie over onze privacypraktijken en ons privacybeleid. Door hieronder te klikken, stem je ermee in dat wij jouw gegevens mogen gebruiken voor de door jouw aangegeven doeleinden. We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Venster sluiten