Nieuws
1 t/m 11 september 2022 — Amsterdam
NTF
Pro
Search

FAQ

Zijn de kassa's open?

Tijdens de zomerperiode zijn de kassa’s van de verschillende theaters minder goed bereikbaar:

BESPREEKBUREAU ITA
Vragen over tickets kun je mailen naar bespreekbureau@ita.nl

Leidseplein 26
1017 PT Amsterdam
T | +31 (0)20 624 23 11 (ma t/m vr van 14:00 – 18:00)

THEATER BELLEVUE
Telefonische bereikbaarheid (020-5305301):
De kassa is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar:
di t/m vr 11:00 – 14:00 | 17:00 – aanvang*
za 11:00 – 14:00* | 17:00 – aanvang*
zo 11:00 – aanvang* | 17:00 – aanvang*
*indien voorstelling

Let op: vlak voor aanvang van de voorstelling kan de kassa i.v.m. de drukte aan de kassa niet altijd de telefoon beantwoorden. zie: theaterbellevue.nl /contact

De kassa van Theater Bellevue is gesloten van 17 juli tot en met 29 augustus.

THEATER FRASCATI
Telefonische bereikbaarheid (020-6266866)
ma: 13:00 – 17:00 uur
di t/m vr: 13:00 – 19:30 uur
za: 17:00 – 19:30 uur

De kassa- en informatielijn van Frascati is gesloten van 25 juli tot en met 21 augustus.

THEATER DE KRAKELING
020-6245123
ma – vr bereikbaar per mail: kassa@krakeling.nl
Bij voorstellingen: kassa opent twee uur voor aanvang

De kassa van De Krakeling is gesloten van 16 juli tot en met begin september.

Kan ik online in één keer kaarten kopen voor voorstellingen in verschillende theaters?

Het is helaas niet mogelijk om dit in één keer te doen. U kunt wel in een keer kaarten bestellen voor voorstellingen die spelen in hetzelfde theater. De kaartverkoop verloopt dus niet centraal, maar via de verschillende theaters. Als u kaarten wilt kopen voor bijvoorbeeld Theater Bellevue en Internationaal Theater Amsterdam, dan zult u dit moeten doen met 2 aparte bestellingen. Dit is een gevolg van de maatregelen rond het corona-virus toen de theaters direct moesten kunnen communiceren met de kaartkopers.

Mag ik naar het theater komen, of moet ik thuis blijven?

U bent gelukkig weer van harte welkom in de theaters. Maar het dringend advies blijft om thuis te blijven als:

  • u verkoudheidsklachten heeft, zoals: neusverkoudheid; loopneus, keelpijn; lichte hoest, en/of; verhoging (tot 38 graden Celsius) of koorts.
  • u een huisgenoot heeft die verkoudheidsklachten en koorts (boven 38 graden Celsius) en/of benauwdheid heeft.

U bent weer welkom als u en uw huisgenoten tenminste 24 uur klachtenvrij zijn.

Ik ben mijn e-ticket kwijt. Wat moet ik doen?

Neem in dit geval contact op met de kassa van het desbetreffende theater. Contactgegevens van de verschillende locaties treft u hier onder ‘locaties’.

Kan ik betalen met een podiumcadeaukaart?

Ja, de verschillende locaties accepteren de Podiumcadeaukaart als betaling aan de kassa.

Kan ik de e-tickets ook vanaf mijn telefoon laten controleren?

Ja, bij de meeste theaters is dit mogelijk.

Ik heb een vraag over reeds gekochte kaarten. Aan wie kan ik die stellen?

Neem contact op met de kassa van het desbetreffende theater. Contactgegevens treft u hier onder ‘locaties’.

Zijn de voorstellingslocaties rolstoeltoegankelijk?

Ja. Alle locaties hebben goede faciliteiten voor mindervaliden.

Wordt de leeftijdsgrens bij familievoorstellingen nageleefd?

Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de zorgvuldig bepaalde leeftijdsgrens, omdat dit anders overlast kan veroorzaken.

Mag ik na aanvang van de voorstelling nog de zaal in?

Nee dit is niet mogelijk, omdat dit de voorstelling verstoort.

Ik ben te laat, kan ik mijn ticket retourneren?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Venster sluiten