6 t/m 16 september — Amsterdam

Vacature Stagiair Communicatie (m/v)

werkervaring opdoen, gezelligheid, teamspirit

Het marketing-en communicatieteam zoekt per half juni een enthousiaste stagiair die affiniteit heeft met theater en samen met ons het Nederlands Theater Festival 2018 tot een groot succes wil maken. Als stagiair ondersteun je ons marketing-en communicatieteam bij de uitvoering van onze plannen.

Profiel:
Minimaal HBO opleiding of universitair denkniveau (voorkeur vierdejaars of net afgestudeerd)
Affiniteit met, kennis over theater is een pre
Flexibel, ondernemend, creatief denker, stressbestendig, zelfstandig, een aanpakker
Goede beheersing Nederlandse taal

Voorbeelden van werkzaamheden:
Meedenken over en uitvoeren van social media beleid
Verzamelen en beheer data (foto’s, video’s, publicaties)
Schrijven van nieuwsbrieven
Beheer van de website
Helpen met de aankleding van de festivallocaties

Periode:
Het betreft een stage van 3 dagen per week voor tenminste vier maanden (juni t/m september 2018). Tijdens het festival ben je full-time beschikbaar. Vakantie voor 2-3 weken in juli is mogelijk (in overleg). Standplaats is Amsterdam.

Wij bieden:
Werkervaring bij een groot theaterfestival, opbouw van een omvangrijk netwerk in korte tijd en intensieve samenwerking met een professioneel team. De stagevergoeding is € 200,- per maand (o.b.v. 24 uur per week). Uiteraard mag je tijdens het festival alle voorstellingen bezoeken.

Interesse?
Stuur voor 30 mei een e-mail met korte motivatie en cv naar Klaartje Wouters (hoofd marketing & communicatie) klaartje@tf.nl